vietinis seo verslui

Jeigu jūs teikiate offline paslaugas konkrečiame mieste ir norite būti matomi Google žemėlapyje aukščiau nei jūsų konkurentai susisiekite su mumis.

Kas yra vietinis SEO?

Vietinis SEO – tai metodika didinanti jūsų verslo matomumą tam tikroje lokacijoje (mieste arba miesto rajone). Jei jūs norite pasiekti tikslinę auditoriją žmonių, mūsų įmonės taikoma geografinio optimizavimo metodika padės jūsų verslui atsirasti Google žemelapyje ir būti matomiems potencialiems klientams, net ir neturint verslo internete.

Iš patirties galime pasakyti, jog nemažai verslų arba neskiria Google lokacijai pakankamai dėmesio, arba apskritai neturi savo pėdsako populiariausiame internetiniame žemėlapyje.

Tai priveda prie prarastų klientų srautų ir neišnaudotų galimybių. Juk ieškodami informacijos, ypač susijusios su vietove, klientai per Google paieškos sistemą pirmiausia tą ir gauna.

Google duomenimis, beveik 46proc. paieškų yra vietinio pobūdžio. Kas žino, galbūt jūs esate įsikūrę arčiausiai, siūlote geriausias paslaugas, tačiau žmogus jūsų nematys, kadangi kitaip, nei jūsų konkurentai, esate neatlikę vietinės SEO optimizacijos?

Užsakyti vietinio SEO optimizaciją galite čiaSpauskite čia

Ko galima tikėtis? 7 Vietinio SEO privalumų

  1. Puikus matomumas vietinėje rinkoje – lokalinio SEO esmė, optimizuoti jūsų verslą pagal tam tikrą nišą.
  2. Aukštesnės pozicijos paieškos sistemose – Nesvarbu koks verslas esate, vartotojams ieškant tam tikrų paslaugų, įmonė bus atvaizduojama atskiroje sekcijoje aukščiau įprastos paieškos. Google taip atrenka žmonėms tinkamiausias paslaugas.
  3. Daugiau skambučių iš potencialių klientų – Klientai matys numerį – daugiau šansų, jog paskambins.
  4. Daugiau matančių jus ir atvykstančių pas jus. Jei žmogus matys, jog jūs esate įsikūręs šalia jo namų, darbovietės, labiau tikėtina, jog jis pas jus apsilankys.
  5. Didesni pardavimai– natūralu, jog daugiau klientų reikš ir didesnį įmonės pardavimų skaičių.
  6. Pastovių klientų srautas – jei žmonės liks maloniai nustebinti jūsų teikiamomis paslaugomis, galite tikėtis pasisekimo ilgainiui.
  7. Stipresnis vietinių klientų pasiekiamumas – Jeigu jūsų miestas Vilnius, kodėl neinformuoti jų, jog atsidarė nauja – geriausia picerija mieste?

Kokioms įmonėms tinka?

Vietinė SEO optimizacija – itin paprastas dalykas, tai jūsų įmonės priskyrimas tam tikrai vietovei ir prie tam tikros rūšies paslaugų, padėsiantis pastebėti jus ieškančiam žmogui.

Geresnis matomumas – elementari rinkodaros strategija kuri praverčia kiekvienam verslui, nesvarbu, turite ar neturite aktyvų verslą internete.

Jeigu gaminate skaniausius kebabus mieste, ar nebūtų geriau, kad žmonės ateitų jų paskanauti, tiesiog pamatę adresą internete? Čia svetainės nereikia, pakanka svarbiausių duomenų, nuotraukų iš vietovės bei publikos įvertinimų.

Labiausiai gali praversti tokiems verslams:

  • Maitinimo įstaigoms (kavinės, barai, restoranai, naktiniai klubai)
  • Apgyvendinimo įstaigoms (viešbučiai, hosteliai, kempingai)
  • Grožio paslaugas teikiančioms įmonėms (masažas, manikiūras, kirpyklos)
  • Teisininkams
  • Statybos įmonėms
  • Autoservisams
  • Specializuotoms offline parduotuvėms
  • Raktų gamybos įmonėms
  • Transporto įmonėms

Kaip žinoti ar ši platforma bus naudinga jūsų verslui?

Jeigu norite išsiaiškinti ar jūsų verslui tikrai bus naudinga, įveskite kelis pagrindinius raktažodžius, pagal ką klientai galėtų jūsų ieškoti. Jeigu prieš įprastos paieškos rezultatus pamatysite 3 žemėlapio rezultatus, tai bus pirmas signalas, kad jūsų verslui vietinis SEO bus naudingas.

Pavyzdžiui, įvedus “kirpykla vilnius” vietinio SEO rezultatai yra rodomi iš karto po mokamos Google Ads reklamos, aukščiau organinių rezultatų.

google žemėlapis rezultatai

Kokie reitingavimo faktoriai vyrauja platformoje?

Vietiniai paieškos rezultatai “Google” sistemoje yra pateikiami atsižvelgiant į 3 pagrindinius faktorius: atitikimą, atstumą ir reikšmingumą. Pagal juos žmonėms yra atrenkami tinkamiausi rezultatai.

Google paieškos sistema nusprendžia pati, koks rezultatas geriausiai atitinka vartotojo užklausą, todėl nebūtina bus pasiūlyta vien arčiau esanti įmonė.”Google”, atsižvelgdamas į šiuos 3 faktorius, nustato labiausiai artimą atitikimą.

Atitikimas (angl. Relevancy)

Atitikimas – atsižvelgiama į įmones kurios teikia panašiausias paslaugas į vartotojo užklausą. Kuo daugiau informacijos apie įmonę bus pridėta, tuo lengviau paieškos sistema supras kas tinka, o kas ne.

Atstumas (angl. Distance)

Čia atsižvelgiama kokiu atstumu yra įmonė nuo užklausą pateikusio vartotojo. Jei vartotojas nenurodo kokiu atstumu ieškoti, “Google” automatiškai paskaičiuoja jį remdamasis įmones pateikta informacija ir nuspėjamą vartotojo buvimo vietą.

Reikšmingumas (angl. Prominence)

Reikšmingumui nustatyti “Google” naudoja vadinamąją vietinio reitingo sistemą. Tokiu būdu bandoma nustatyti kaip gerai įmonė yra pažįstama vartotojams.

Kai kurios įmonės tokios kaip žinomi parduotuvių ženklai, istorinės vietos, viešbučiai gali turėti daugiau reikšmės ne internetinėje erdvėje, todėl paieškos sistema bando tai atspindėti apskaičiuodama reikšmingumą.

Reikšmingumas grindžiamas informacija, kurią „Google“ turi apie įmonę visame žiniatinklyje (pavyzdžiui, nuorodose, straipsniuose ir kataloguose).

Kokius vietinio SEO darbus galime atlikti?

  1. Optimizavimas mobiliesiems įrenginiams. Kaip rodo Google duomenys, beveik 57proc. Paieškų yra atliekamos per mobiliuosius įrenginius ir šis vartotojų skaičius ateityje turėtų tik augti.Natūralu, jog naršantiems telefone norėsis labiau kreiptis į tą įmonę, kurios svetainė ar verslas atsispindi mobilioje paieškoje.
  2. Raktažodžių analizė – gebame atlikti tikslų ir išsamų raktažodžių auditą – būdas tiksliai sužinoti ko ieško jūsų potencialūs klientai.

Pavyzdys:

Įrašant raktažodį, tarkime “pica”, žmonės matys artimiausias picerijas, o tik žemiau įprastus tekstinės paieškos rezultatus.

pica-paeiska

 

Matome restoranų rezultatus pagal atstumą nuo jūsų vietos, įvertinimus, adresą ir galimas restorano akomodacijas.

Pavalgymo vietų paieška tiesiog per Google sparčiai populiarėja ir mūsų šalyje, tačiau, dažnai tenka ieškoti ne lietuvių kalba.

Taip yra todėl, jog ši sistema dar nėra pilnai išversta į lietuvių kalbą. Šiuo metu rekomenduojama naudoti tokias frazes kaip “near me” (liet. Šalia manęs), “open 24/7” (liet. atidaryta 24/7), ir t.t.

Tokiu būdu sistemas supras kokio pobūdžio restoranų ieškote ir kaip atvaizduoti rezultatus.

Taip pat galime atlikti šiuos lokalinio SEO darbus:

  1. Atlikti konkurentų analizę – Ne paslaptis, jog nebūsite rankuojami aukščiausiai iškart pridėjus verslą prie Google sistemos. Norint siekti aukštumų, reikia atlikti išsamią konkurentų analizę, t.y išsiaiškinti, pagal ką yra atvaizduojami vartotojams jūsų konkurentai. Atlikus ją, matomas top 10 (pirmasis “Google” puslapis) – aktualiausi rezultatai.
  2. Pridėti vietovę į žemėlapių platformas (Google Maps, Bing Places. Apple Maps) – tai pati svarbiausia lokalinio SEO dalis. Šiuo atveju pridedama visa kontaktinė informacija, vietovė, verslo priskyrimas kategorijai ir t.t.. Šiuo atveju yra sudedama bazinė informacija paieškos sistemoms.
  3. Pridėti darbo laiką/adresą/nuotraukas/telefoną/kategorijas/pavadinimą – esant būtinybei pridėti ar atnaujinti įmonės informaciją, galime sutvarkyti šiuos esminius verslo ženklus.
  4. Pridėti žemėlapyje įmonę arba naują jos filialą – jei pakeitėte adresą, arba kitame mieste atidarėte jos filialą, taip pat galime pakeisti jos buveinės adresą.
  5. Uždaryti/Pašalinti įmonę iš Google Maps – Jei užsidarote ir norite pašalinti įmonę bei jos informaciją iš paieškos sistemų, galime tai padaryti taip pat.
  6. Pridėti recenzijos/įvertinimai skiltį –  ši skiltis taip pat labai svarbi norint ne tik vartotojams įvertinti jūsų restoraną, tačiau ir patiems matyti, ką žmonės mano apie jus. Apžvalgos (angl. Reviews) yra vienas iš svarbiausių faktorių į kurį žmonės kreipia dėmesį rinkdamiesi restoranus.Įdiegsime, o jums telieka būti geriausiais savo srityje.

Kodėl rinktis mūsų SEO agentūrą?

Turime daugiau nei 8 metus darbo SEO industrijoje ir galima laisvai teigti, jog lokalinis SEO yra vienas iš mūsų stipriausių veiklos sričių.

Mūsų tikslas – užtikrinti, jog jūs esate matomi aukščiausiose pozicijose tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliųjų įrenginių paieškose pagal savo vietovę.

Jūsų buvimo vieta, socialiniai signalai, gali tapti puikia rinkodaros priemone didinti jūsų įmonės pelningumą.

Susisiekime

Jei vis dar neapsisprendžiate ar jūsų verslui būtų naudinga atsirasti Google paieškos sistemos žemėlapyje, susiekite su mumis ir mes plačiau papasakosime apie šios paslaugos benefisus.

Norite atsirasti aukščiau konkurentų Google žemėlapyje?Spauskite čia