Tinklapio vidinis optimizavimas yra vienas iš svarbiausių jos tvarkymo žingsnių. Norint pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose, yra būtina tinkamai sutvarkyti jos turinio elementus, nuorodas ir bendrą puslapio užkrovimo greitį.

Tik sutvarkius vidinę architektūrą galima eiti toliau, pradėti išorinio optimizavimo darbus ir susieti svetainę su kitais internete esančiais resursais.

Vidinis puslapio optimizavimas dalinamas į dvi vienodai svarbias dalis: turinio optimizavimas ir kodo optimizavimas.

Užsakyti vidinio optimizavimo paslaugasSpauskite čia

Kaip vyksta vidinio optimizavimo atlikimo procesas mūsų įmonėje?

Užsisakius tokio pobūdžio paslaugas yra galimi du vidinės puslapio architektūros tvarkymo būdai:

Kodo ir turinio optimizavimą atlieka mūsų komanda

Mūsų komanda atlieka SEO auditą, o klientui suteikus prieigą prie svetainės administravimo ir serverio failų mes atliekame vidinį kodo ir turinio optimizavimą. Gebame atlikti darbus su tokiomis Turinio Valdymo Sistemomis (Content Management Systems) kaip “WordPress”, “Joomla”, “CMS Made Simple” ir “Prestashop”.

Tvarkydami klientų svetaines, visados atsižvelgiame į naujausius SEO standartus, standartus kurie nuolatos keičiasi. Manome, jog tokių darbų atlikimui yra reikalingas lankstumas ir gebėjimas tobulėti, todėl savo veiklą remiame šiomis vertybėmis.

Kodo optimizavimą atlieka kliento programuotojai

Jei kliento turinio valdymo sistema yra “custom”, kitaip tariant, perdaryta savaip ir mums mažai žinoma, po SEO audito mes sudarome SEO darbų planą ir patikime kodo optimizavimo darbus atlikti kliento programuotojams.

Tokiame užsakytų paslaugų variante, pagal mūsų sudarytą sąrašą, jūsų paskirti programuotojai, atlieka darbus, o mes, periodiškai juos konsultuojame ir tikriname atliktų darbų kokybę.

Po pilnai atliktų kodo ir greičio optimizavimo darbų, mes atliekame turinio optimizavimą paieškos sistemų robotams ir lankytojams.

Žemiau, galite pamatyti visus vidinio optimizavimo tipus kuriuos atliekame darbų metu.

Kaip veikia SEO? Kaip iškelti tinklapį?Sužinoti daugiau

Vidinis optimizavimas svetainei – pagrindiniai žingsniai

Populiariausi mūsų atliekami vidinio tinklapio optimizavimo darbai yra tokie:

  • Greičio krovimo optimizavimas – ne paslaptis, jog niekas nemėgsta kai svetainė kraunasi pernelyg ilgai ir nėra galimybes gauti svarbiausios informacijos akimirksniu. Pasirūpinsime, jog klientai užėję į jūsų puslapį, jo turinį matytų aiškiai ir greitai. Kadangi, tai vienas iš svarbiausių faktorių pagal kurį puslapiai yra rankuojami paieškos sistemose, mes prioritetizuojame greitį, kaip vieną iš svarbiausių optimizacijos etapų.
  • Kodo optimizavimas – svetainė taip pat privalo būti tinkamai suprogramuota. Dėl netinkamos architektūros, turinyje dažnai atsiranda “skylių”, kitaip tariant, tusčių puslapių be turinio kurį paieškos sistema mato ir indeksuoja kaip svetainės dalį. Nors gali pasirodyti, jog tai nėra svarbus dalykas, kadangi klientai tų akivaizdžių programavimo klaidų nemato, tai gali būti priežastis dėl ko jūsų pozicijos patiria nuosmukį.Atlikus vidinį optimizavimą tokio pobūdžio klaidos bus ištaisytos ir galėsite būti užtikrinti, jog ši svetainės dalis yra tinkamai apipavidalinta.
  • Onpage faktorių optimizavimas – čia įeina atsižvelgimas į tai kaip jūsų turinyje vyrauja raktažodžiai. Remiantis naujausai SEO standartais, jie turi vyrauti aiškiai ir matomai tiek klientams, tiek paieškos sistemų robotams. Tvarkome svetainės turinį atsižvelgdami į kiekvieno kliento veiklą ir jiems geriausiai tinkančius raktažodžius. Šie turėtų būti įtraukti į teksto antraštes, ne tik tiesiogiai, tačiau ir naudojant sinonimus, puslapio nuorodose ir atsispindėti pačiame įraše.Žinoma, tai nereiškia, jog turinyje jų turėtų būti per daug. Už raktažodžių perpildymą ir bandymą gauti dirbtinio lankomumo jūsų svetainė gali būti ne tik nubausta, tačiau ir atsidurti dar prastesnėje situacijoje, nei prieš tai. Raktažodžius yra būtina naudoti protingai, turint aiškią strategiją, jeigu jūsų tikslas yra tobulinti svetainės darbą.
  • Usability ir vartotojų patirties (UX) optimizavimas – šiame žingsnyje yra atsižvelgiama į puslapio patogumą bei dizainą. Pagalvokite ar būtų malonų skaityti netvarkingą, suspaustą tekstą su per mažais ar per daug ištemptais paveikslėliais? Tikriausiai, ne. Svetainės dizainas ir praktiškumas įvairiems įrenginiams yra nemažiau svarbus nei prekės ar paslaugos esančios jūsų įmonės kataloge ar raktažodžių kupinas tekstas siekiantis jas parduoti. Nuo 2015m. “Google” paieškos sistema integravo algoritmą kuris baudžia svetaines tinkamai nepritaikytas mobiliesiems telefonams. Kadangi akivaizdu, jog mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius ateityje tik augs, tai turi būti ir prioritetas darant svetainės vidinį optimizavimą.
  • Turinio optimizavimas – jūsų puslapyje esantis turinys privalo būti tvarkingas. Įrašų tekstai turi turėti atitinkamas antraštes (angl. headings) ir subantraštes (angl. subheadings) su raktažodžiais. Puslapiuose esančios medijos (paveikslėliai, vaizdo įrašai, garsiniai failai) būti aiškiai sužymėti ir matomi lankytojų.  Itin didelę svarbą gali turėti ir meta informacija, arba aprašymai kurie yra matomi pateikus užklausą per paieškos sistemą. Verta paminėti ir tai, jog optimizuojant turinį kartu yra atliekami ir konkurentų analizės darbai. Atsižvelgimas į juos taip pat padeda formuoti vidinio optimizavimo strategiją, arba kryptį į kurią reikėtų gerinti svetainėje esantį turinį.
  • Konversijų ir komercinių faktorių optimizavimas – pagrindinis puslapio tikslas, be jokios abejonės yra parduoti. Parduoti paslaugas geriau, nei geba jūsų konkurentai. Šiame etape vykdome konversijos (angl. Click-through-rate) skaičiavimą ir taip sužinome reitingą kuris parodo kiek svetainės lankytojų atlieka prasmingus veiksmus jūsų svetainėje. Tai gali būti, užsiregistravimas, savo elektroninio pašto palikimas ar naujienlaiškio prenumerata. Internetinio marketingo pasaulyje aukštas CTR reitingas reiškia sėkmingą reklamą. Taigi, norint didinti pardavimus, būtina optimizuoti ir tinkamai pakreipti savo marketingo kampaniją komercinių faktorių atžvilgiu.
  • “Crawl budget” arba indeksavimo biudžeto optimizavimas – ne daugelis tai žino, tačiau pavyzdžiui, “Google” paeiškos sistemos robotas, gali atlikti tik tam tikrą skaičių skenavimų kiekvienai svetainei per numatytą laiką. Tarkime, jūsų svetainė nuskenuojama 30 kartų per dieną, arba per mėnesį apie 900 kartų. Vadinasi jūsų puslapio “biudžetas” yra apie 900 nuskenavimų per mėnesį. Patirtis rodo, jog nereikėtų tikėtis, kad visas svetainės turinys bus indeksuojamas ir matomas iš kart, yra būtina suformuoti svetainės vidinę architektūrą taip, kad paeiškos sistemos galėtų jį lengvai nuskaityti. “Crawl budget’ optimizacija yra ypač aktuali El. parduotuvių savininkams, kadangi svetainėje esantys produktai gali sudaryti ir virš 1000 vidinių puslapių, tačiau ne visi jie bus matomi roboto. Mūsų tikslas  – sutvarkyti puslapyje esančias klaidas, prireikus sukurti daugiau turinio ar sujungti jį nuorodomis, tam, kad visi puslapiai būtų matomi. Žinoma, norint pastoviai išlaikyti aukštas pozicijas reikia nuolatos prižiūrėti savo svetainę, naujinti turinį ir kurti jo daugiau.

Vidinio optimizavimo darbų kainos

Galutinė kaina priklauso nuo projekto sudėtingumo. Didesniam projektui reikia sudėtingesnio audito, kas reikalauja daugia laiko. Pavyzdžiui, elektroninės parduotuvės, kuri turi tūkstančius prekių kataloge, SEO auditas pareikalaus daugiau laiko ir resursų nei paprastos reprezentacinės svetainės kuri turi tik keletą teikiamų paslaugų aprašymus.

Jeigu vidinis optimizavimas yra atliekamas kliento programuotojų, kaina taip pat gali kilti dėl reikalingų konsultacinių darbų ir nuolatinio jų atlikimo kokybės tikrinimo.

Domina vidinis optimizavimas ar pilnas paslaugų paketas?

Susisiekite su mumis, detaliai aprašydami savo internetinio puslapio situaciją ir išskirdami pagrindines problemas su kuriomis susiduriate. Įvertinus situaciją, mes suteiksime aiškius atsakymus į jūsų turimus klausimus.

Jeigu norite gauti SEO pasiūlymąSpauskite čia