Šiame epizode pasakosime kaip naudoti SEO tekstus elektroninėse parduotuvėse, kad pastiprinti SEO reitingus.

Susipažinsite, kaip gali būti panaudoti SEO tekstai tam tikrose kategorijose, esančiose el. parduotuvėse.

Kas yra SEO straipsniai? Plačiau čia  https://www.bcon.lt/reklaminiu-tektstu-kurimas

Elektroninės parduotuvės kategorijos schema

Klasikinis elektroninės parduotuvės pavyzdys, kurio pagrindinis tikslas yra panaudoti pagrindinius raktažodžius ir įterpti į kategoriją taip, kad tai netrukdytų lankytojams.
kategoriju schema

Teksto panaudojimas elektroninėje parduotuvėje

Kokios yra pagrindinės taisyklės rašant tekstą el. parduotuvėje?

  • Įvadinis tekstas virš produktų turi būti 2-3 sakinių, kuriuose galima panaudoti stipriausius raktažodžius. Tekste panaudojamos frazės negali įeiti į produktų ar kategorijos pavadinimus.
  • Aprašant produktus tekste turi būti pasirinkti tokie raktažodžiai, kurie reikalingi puslapio iškėlimui į TOP 10.
  • Vieta puslapyje, kurią galima išnaudoti tuo atveju, jei neužtenka vietos, aprašant produktus.
  • Jei jūsų parduotuvė išsiskiria ypatingai dideliu kategorijų kiekiu, reikia automatizuoti tekstų generavimą kategorijoje. Puslapio apačioje išvesti atsiliepimus ir komentarus, ir tokiu būdu bus padengtas skirtumas, teksto atžvilgiu, pagal kurį atsiliekate nuo TOP 10 Google paieškoje.

Daugiau apie el. parduotuvių optimizavimą galėsite išgirsti gyvai seminare Vilniuje.

Plačiau apie seminarą

Kada? Sužinosite čia https://www.bcon.lt/el-parduotuviu-seo-mokymai