mamos-testas200Trys pirmosios sekundės tinklalapyje – lemtingas laikas, per kurį galite arba priversti lankytoją likti ir naršyti toliau, arba išeiti lauk. Maždaug tiek turite laiko dėmesio prikaustymui. Vien pagal kelias sekundes trunkantį pirmąjį žvilgsnį į paveiksliukus, spalvas, išdėstymą, pagrindines naudojamas frazes žmonės susidaro bendrą įspūdį apie visa svetainę. Ir dažniausiai pirmoji patirtis mažai tepasikeičia per tolimesnį naršymą.

Trijų sekundžių arba "mamos" testas

Tai yra pats paprasčiausias svetainės testas. Paprašykite savo mamą (arba savo draugų mamas, labai svarbu, kad žmogus nebūtų matęs svetainės anksčiau) atidaryti svetainę ir leiskite jai ramiai pažiūrėti. Po 3 sekundžių uždarykite ekraną ir užduokite šiuos klausimus:

- Kuom užsiima verslas?

- Kokios paslaugos/prekės siūlomos?

- Kokį įspūdį paliko svetainė?

Pirmasis įspūdis

Pirmasis įspūdis tinklalapyje iš tikrųjų labai svarbus. Kai jis užkraunamas, mes matome gana ribotą erdvę vos su keliais elementais. Per 3 sekundes lankytojas nusprendžia ar likti naršyti toliau, ar uždaryti svetainę ir ieškoti norimos informacijos kitur. Pagal tyrimus tas laikas trunka vos iki penkių sekundžių, o dažnai – vos dvi ar tris. Ir tas pirminio įspūdžio susidarymo laikas, metams bėgant ir turinio kiekiui internete tik daugėjant, vis trumpėja ir trumpėja.            

Jeigu iki šiol apie pirminio įspūdžio svarbą net nesusimąstėte, tą derėtų padaryt kuo greičiau. Ar konkurentų aplinkui tik daugėjant jūsų puslapis spėja per tas kelias sekundes išlaikyti potencialių klientą ir priversti jį užtrukti pas jus ilgiau? Tai tikrai įmanoma, tereikia pabandyti atsakyti į tris pagrindinius klausimus, tiksliau padaryti taip, kad jūsų atsakymai būtų teigiami. Pradedam!

Ar iš karto tampa aišku, ką jūs veikiate?

Kad ir kaip būtų keista, užsukus į nemažą dalį svetainių gana ilgai tenka aiškintis, kokias tiksliai paslaugas ji siūlo. Savininkų požiūris tarsi ir suprantamas – norima pritraukti platesnę auditoriją ir galbūt ją jau vėliau sudominti savo paslaugomis.

Pavyzdžiui, ant savo maitinimo įstaigos užsirašę “Itališkas maistas”, akimirkai sustabdysite ir picų, ir makaronų mėgėjus, ir ieškančius pigių užkandinių, ir prabangių restoranų. Kita vertus, eilinis praeivis tokiu atveju net nesiteiks pereiti gatvės ir užeiti pasitikslinti, kokias būtent maitinimo paslaugas jūs teikiate. Jie tiesiog eis gatve toliau, kol ras tikslią iškabą.

Lygiai taip pat viskas vyksta ir internete. Jeigu lankytojui per tris sekundes netampa aišku, nei kas jus esate, nei kuo užsiimate, jį išlaikyti tolimesniam naršymui bus tikrai sunku. Iš pažiūros jums pačiam gal ir atrodo viskas aišku, tačiau pabandykite dar kartą užmesti akį į savo pradinį puslapį ir pagalvoti iš naujo.

Ar iš karto aišku, ką jūs siūlote?

Tęsiant analogiją su itališka maitinimo įstaiga, jūs turite greitai ir aiškiai pateikti savo meniu. Jokiu būdų jūsų teikiamų paslaugų potencialus klientas neturi ieškoti pats – jas pamatyti jis privalo iš karto.

Būtų geriausia, jog konkretūs jūsų pasiūlymai matytųsi pradiniame puslapyje, netgi jo viršuje, kad lankytojui nereikėtų niekur giliau naršyti. Jei tik jums pavyksta tai padaryti, galite būti tikri, jog bent dalies lankytojų dėmesį tikrai prikaustėte.

Žinoma, tokiu būdų tikrai nepavyks išdėstyti visų savo prekių ar paslaugų pasiūlymo. Kita vertus, taip sudomintas potencialus klientas jau daug noriau naršys jūsų tinklalapyje toliau ir ieškos papildomos informacijos. Jūsų tikslas – sugebėti sudominti per pirmąsias sekundes.    

Ar iš karto aišku, kuo įdomus būtent jūs?

Skirtingi klientai tikisi skirting dalykų iš paslaugų teikėjų, kuriems jie moka. Vieni eina į jaunimo knibždančius triukšmingus restoranus, tuo tarpu kiti atvirkščiai, ieškau ramios vietos kur galėtų tiesiog pavalgyti.

Sėkmingi restoranai tą puikiai supranta ir tuo naudojasi. Jie taikosi į tikslinius klientus, ieškančius šventinės nuotaikos arba priešingai – ramybės, pagal tai jie parenka ne tik interjerą, kuria restorano atmosferą, bet ir parenka savo reklamos turinį. Jie supranta, jog restoranas – tai ne tik vieta, kur žmonės ateina apavlgyti, jie ateina tikėdamiesi kur kas daugiau.

Lygiai taip ir jūs žinote, kas yra jūsų tikslinis klientas. Ir numanote, kas būtent tokius žmones vilioja pasirinkti vienokias ar kitokias paslaugas. Žvilgtelėkite dar kartelį į savo internetinį puslapį ir pagalvokite, ar jis yra tikrai toks, koks patrauktų jūsų tikslinio kliento dėmesį?

Tai yra jūsų vardas ir išskirtinumas – bet ar jis tikrai taikosi į tikslinius klientus? Ar kaip tik, taikote taip plačiai, jog galų gale nesudominate nieko?

Jūs tikrai galite įtraukti savo lankytojus

Tikrai nereikia būti reklamos specialistu tam, kad sugebėtumėte prikaustyti savo lankytojų dėmesį. Lankytojų tikrai nereikia apkrauti mirgančiais paveikslėliais ar naujausiais marketinginiais triukais.

Bet jie privalo vos per kelias sekundes suprasti, ar jūsų puslapis yra tai, ko jie ieško, ar jūs siūlote tai, ko jie nori, ir ar būtent su jumis jie norėtų turėti reikalų.

Turėkite tai omenyje ir klientai bus jūsų.

  SEOreklamaadwords Kaip veikia pirmojo įspūdžio testas? Instrukcijos ir interpretavimas.

 

SEOreklamaadwords  Visus kontaktus rasite šioje nuorodoje kontaktai

 SEOreklamaadwords  Skaitykite čia apie tai kaip padidinti svetainės lankomumą .