letos svetaines200Jūsų svetainė kraunasi lėtai? Sužinosite kodėl.

Svetainės krovimosi greitis labai svarbus kokybės parametras, deja jam iki šiol skiriama per mažai dėmesio. Didinti pardavimus internete siekiama tobulinant svetainių dizainą, kuriant efektyvius pardavimo tekstus, investuojant į išties brangią reklamą. Tačiau per menko svetainės efektyvumo priežastis gali slypėti ne ten – per lėtas krovimosi greitis yra tas slaptasis lankytojų kantrybės ir Google paieškos reitingų žudikas. Tyrimai rodo, jog svetainės atsiuntimo į naršyklę vėlavimas 1 sekunde, gali sumažinti pardavimus (konversijas) 7% (Šaltinis). Susipažinkite su informacija, kuri padės Jums atsisveikinti su lėtos svetainės keliamomis problemomis visiems laikams.

kiek laiko uztrunka seoŠis klausimas užduodamas pakankamai dažnai, todėl verta į jį atsakyti maksimaliai išsamiai ir atvirai. Užduokite sau klausimą, “ar interneto lankytojų ir paieškos sistemos akimis jūsų svetainė verta būti aukščiau, t. y. būti labiau matoma?” Net jeigu jūsų atsakymas buvo “Taip”, tai nereiškia, kad turima svetainė gali nukeliauti į TOP’us per naktį.

Santrauka

Šiame straipsnyje pažvelgsite į pagrindinius reitingavimo faktorius, nuo kurių priklauso kada svetainė gali pasiekti numatytų rezultatų. Perskaitę sužinosite į kokius tipus

programavimo paslaugos

Rekomendacijos iš pirmų rankų. Google duoda keletą rekomendacijų verslininkams, kurie renkasi SEO agentūrą.

Svarbus momentas, Google atstovas oficialiai paminėjo, kad tinklapio savininkas, turėtų tikėtis pirmų pozityvių rezultatų nuo 4 iki 12 mėnesių laikotarpyje.

svetainiu-testavimas206Sudaryti pirmą įspūdį yra labai svarbu, jei norite, kad lankytojas jūsų svetainėje užsibūtų, galbūt prisiregistruotų, įsigytų jūsų siūlomų prekių ar tiesiog perskaitytų straipsnį. Šiame straipsnyje susipažinsite su lankytojų įspūdžio analize naudojant pirmo įspūdžio/"mamos" testą, kuris padės suprasti, kaip lankytojai reaguoja į jūsų svetainę.

Kaip veikia pirmojo įspūdžio testas?

mamos-testas200Trys pirmosios sekundės tinklalapyje – lemtingas laikas, per kurį galite arba priversti lankytoją likti ir naršyti toliau, arba išeiti lauk. Maždaug tiek turite laiko dėmesio prikaustymui. Vien pagal kelias sekundes trunkantį pirmąjį žvilgsnį į paveiksliukus, spalvas, išdėstymą, pagrindines naudojamas frazes žmonės susidaro bendrą įspūdį apie visa svetainę. Ir dažniausiai pirmoji patirtis mažai tepasikeičia per tolimesnį naršymą.

Trijų sekundžių arba "mamos" testas