SEO Auditas svetainei

Norint suprasti kas yra SEO auditas, visų pirma reikia atsižvelgti į tai kas yra internetinės svetainės auditas apskritai.

Trumpai tariant – tai pilna jūsų internetinės svetainės analizė į kurią įeina keletas itin svarbių faktorių:

  • Svetainės matomumas paieškos varikliuose pvz.: Google, Yahoo, Bing
  • Puslapyje esančios klaidos (angl. errors)
  • Indeksuoti puslapiai ir jų skaičius svetainėje
  • Tinklalapio krovimo greitis.

SEO audito metu yra įsigilinima į jūsų svetainės dabartinį funkcionavimą ir parenkama tinkamiausia strategija svetainės kokybės ir jos geresnio darbo didinimui.

Dėmesio! Akcija! Dabar SEO Auditas – NEMOKAMAI.Spauskite čia

Prieš atlikdami analizę, išsiaiškinkite kokio tikslo ja jūs siekiate: Ar siekiate padidinti svetainės lankomumą, padidinti įmonės pardavimus? Ar norite, kad jūsų svetainė tinkamai išnaudotų internetinio marketingo kanalus? O galbūt jus domina plėtimasis į naujas rinkas, kitaip tariant, rinkodaros strategijos internete vystymas?

Tinkamas SEO tyrimas jūsų svetainei, padės greitai išsiaiškinti visus techninius niuansus kurie gali turėti neigiamos įtakos jūsų internetinio marketingo strategijos įgyvendinimui.

Paprasti optimizacijos pokyčiai, svetainės nukreipimas į daugiau klientų srautų, visa tai – itin didelės svarbos faktoriai, tačiau juos galima labai lengvai įgyvendinti.

Kodėl reikia atlikti svetainės auditą?

Visų pirma, šis metodas padės išsiaiškinti dabartinį svetainės stovį ir galimybes konkuruoti su kitais verslais. Prieš atliekant tam tikrus drastiškus pokyčius jūsų svetainei, pavyzdžiui, iš esmės pakeisti jos turinį, reikia išsiaiškinti kokia strategija tinklalapiui tiktų geriausiai.

Principai pagal kuriuos stambiausi paieškos varikliai tokie kaip Google, Yahoo ar Bing rankuoja savo puslapius keičiasi nuolatos, todėl norint, jog svetainė galėtų išlikti konkurencinga internete, ji privalo būti lanksti optimizavimo atžvilgiu.

Kaip pavyzdys – “Google” rankuodama svetaines savo sistemoje atsižvelgia net į 200 faktorių kurie susiję tiek su vartojo pateikta užklausa, tiek su tuo ką galima rasti svetainėje.

Senosios SEO strategijos iš esmės nebeveikia ir norint tinkamai apipavidalinti internetinės svetainės turinį, reikia atsižvelgti į daugybę faktorių bei mokėti atlikti visus optimizavimo darbus periodiškai.

Kaip ilgai užtrunka atlikti pilną svetainės auditą?

Audito atlikimo periodas priklauso nuo tų darbų kuriuos jūs norite atlikti ir svetainės dydžio apskritai. Mažesnės svetainėms užtenka 2-3 dienų darbo analizuojant jos parametrus. Detalus auditas atsižvelgiant į visus faktorius, didesnės apimties svetainei gali užtrukti ir iki 2-3 savaičių.

Kiek gali kainuoti svetainės auditas?

Pagrindiniai elementai nuo kurių priklauso svetainės audito darbų kaina visų pirma yra jūsų svetainės pobūdis. Skirtingos kainos taikomos informacinėms ir komercinio pobūdžio svetainėms. Taip pat kainai įtakos daro atliekamas darbų kiekis, jeigu atliksite detalųjį auditą, natūralu, jog kaina didės.

Dėmesio! Dabar SEO Auditas – visiškai NEMOKAMAI.Sužinoti daugiau

Iš esmės jūs mokate auditą atliekančiai įmonei už tai, jog jie, naudodamiesi savo turima ekspertize bei įrankiais, padarytų jūsų svetainės duomenų išklotinę.

Tokiu būdu jūs matysite realią savo svetainės situaciją šiais aspektais: kokie rezultatų skirstymo principai šiuo metu vyrauja paeiškos varikliuose ir kaip jūs galite labiau aktualizuoti svetainės turinį. Taipogi, kiek lankytojų sulaukiate ir kokios strategijos reikia imtis norint padidinti įeinančiųjų lankytojų srautą.

Be abejo, pigesni audito variantai reikš ir mažiau rezultatų. Šiuo atveju SEO atliekanti įmonė koncentruosis ties duomenų surinkimu ir ataskaitos rengimu, kurioje gali ir trūkti tinkamų paaiškinimų ir neatsižvelgs į tai kokią strategiją reikia rinktis norint, pagerinti jūsų internetinį verslą.

Kaip atlikti tinkamą SEO jūsų svetainei?

Dabartiniais laikais dauguma marketingo ekspertų žino, jog auditas yra neatsiejama svetainės sėkmės dalis. Kadangi paieškos variklių algoritmai, pagal kuriuos jie reitinguoja svetaines keičiasi nuolatos, yra būtina mokėti tinkamai pasirinkti verslo strategiją ir būti lanksčiu.

Nors tai ir yra nemažai laiko bei pastangų reikalaujantis darbas, tinkamą svetainės auditą galite pasidaryti ir patys, svarbiausia mokėti susiplanuoti darbus kuriuos ruošiates atlikti.

Tam tikros sritys į kurias reikėtų atsižvelgti atliekant svetainės SEO auditą:

  • Duomenys matomi svetainės analitikoje (pvz. “Google Analytics” įrankyje)
  • Tinkamas raktažodžių tyrimas
  • Svetainės užkrovimo greitis
  • Svetainės indeksuotumo lygis
  • Nuorodų esančių svetainėje kiekis ir kokybė (svetainės viduje ir išorėje)
  • Svetainės meta analizė (ar tinkamai sudėti pavadinimai, apibūdinimai skirtingoms turinio sekcijoms)

Internetinės svetainės audito tipai

Skirtingo pobūdžio auditui reikalingos specifinės strategijos ir darbai. Pateikiame svarbiausius audito tipus.

SEO Auditas

Esminis šio audito tikslas yra išsiaiškinti techninius aspektus, dėl kurių jūsų svetainė turi vienokį ar kitokį reitingą paieškos sistemose. Čia atsižvelgiama į svetainės architektūrą ir galimas klaidas, tokias kaip neteisingai sutvarkytos, ar nekokybiškos nuorodos.

Taip pat yra skiriamas dėmesys raktažodžiams. Raktažodžiai padeda paieškos varikliams ir vartotojams surasti tinkamą turinį, todėl yra būtina išsiaiškinti kokios frazės jums atneša lankytojus ir kokias strategijas galima panaudoti, kad padidinti jų srautą. Būtent raktažodžių tyrimas yra vienas svarbiausių šio audito darbų ir nors užiima nemažai laiko, padeda atskleisti labai daug svarbių duomenų apie svetainę.

Turinio auditas

Čia yra koncentruojamasi į tai kaip svetainės puslapiuose esantis turinys gali būti pagerinamas remiantis tobulesniu raktažodžių išnaudojimu. Kartu yra žiūrima į svetaines silpnąsias bei stipriąsias turinio vietas.

Techninis auditas

Šios analizės metu atsižvelgiama į svetainės užkrovimo greitį, tinkamumą mobiliesiems įrenginiams ir tai ar nėra iškilusių problemų susijusių su šiais aspektais.

Tinkamumo naudotis auditas (UX – user experience)

Nors internetinė svetainė ir gali pasirodyti kaip techniškai tvarkinga, tai gali ne visados reikšti sėkmę komerciniu atžvilgiu. Šio pobūdžio audito darbai siekia padaryti svetainę patogesnę lankytojam. Kartu yra stebima, kas daro įtaką verčiant lankytojus klientais.

Atgalinių nuorodų auditas

Kaip buvo prieš tai minėta, nuorodų tvarkymai tai pat yra svarbi svetainės optimizacijos dalis. Jų apžvalga leis suprasti ar rizikuojate būti nubaustas paieškos variklių dėl netinkamų arba netvarkingų nuorodų. Atgalinės nuorodos – arba išorinės nuorodos iš kitų šaltinių į jūsų svetainę, rodo paieškos varikliams, kad jūsų svetainė yra patikima ir gali būti tinkamas informacijos šaltinis.

Kaip patobulinti savo svetainę?

Nesvarbu ar atliekate auditą pats ar kreipiatės į specializuotą įmonę, atliekant svetainės audito darbus yra būtina atsižvelgti į jūsų svetainės situaciją ir šiuos aspektus:

  • Techninis auditas
  • Turinio auditas
  • Raktažodžių analizė
  • Atgalinių nuorodų identifikacija ir apžvalga
  • Konkurentų analizė.

Jeigu manote, jog jums reikia kompetetingos pagalbos atliekant svetainės auditą, kreipkitės į mus.

Kokius SEO auditus galime atlikti mes?

Jeigu jus norite užsakyti vidinio optimizavimo SEO auditą, jūs galite rinktis iš dviejų standartinių vidinio optimizavimo auditų.

Bazinis SEO auditas

Bazinis SEO auditas atliekamas per 2-3 darbo dienas. Baziniam SEO auditui mes naudojame šiuos įrankius: SemRush audito įrankį ir Website Auditor Tool.

Jūs gaunate įvardintų įrankių pdf ataskaitas ir rekomendacijas dėl reikalingų svetainės pakeitimų.

Jeigu optimizavimo darbus patikėsite mums, šio audito užteks, tam, kad sutvarkyti pagrindines vidinio optimizavimo problemas.

Profesionalus SEO auditas

Profesionalus SEO audito atlikimas užtrunka 7-10 darbo dienų. Šiuo audito žingsniai yra tokie:

  • Bazinio SEO audito atlikimas (SemRush + Website Auditor)
  • Patikrinimas pagal vidinio optimizavimo sąrašą (virš 60 punktų)
  • Darbų sąrašo sudarymas
  • Rekomendacijų suteikimas
Jei jums reikia svetainės auditoSpauskite čia