Kokybiškos nuorodos ir jų įtaka svetainėms

Ko gero visi siekiantys iškelti savo svetainę į aukščiausias pozicijas,  yra girdėję apie kokybiškų nuorodų faktorių. Jos sustiprina puslapio autoritetą bei yra būdas parodyti Google, kad svetainėje esantis turinys yra aktualus lankytojams. Tačiau tokių nuorodų kūrimas svetainėje nėra lengva užduotis.

Norint užauginti savo svetainės autoritetą bei parodyti paieškos sistemai, jog svetainė yra verta vartotojų dėmesio tam tikros tematikos atžvilgiu, reikia tai daryti palaipsniui ir apgalvotai, remiantis SEO praktika ir svetainės vertinimo principais.

Dėl šios savaitės SEO Trečiadienyje skiriame dėmesį kokybiškų nuorodų ir jų donorų požymiams aptarti. Vaizdo įraše šią temą panagrinėsime kiek plačiau.

Šiame vaizdo įraše plačiau aptarsime:

  • Gerų nuorodų įtaka puslapio reitingavimui – savo svetainės autoriteto didinimas, turinio kokybės kėlimas “Google” akyse,  tai vis dar išlieka vienas svarbiausių SEO reitingavimo faktorių;
  • Kokybiškų nuorodų požymius – kokybiškos svetainės donoras, resurso sąsaja su tematika, donoro organinio srauto ir paspaudimų buvimas, turinys nesenai suindeksuotas;

kokybisku nuorodu pozymiai

  • Kaip atpažinti tinkamą nuorodų donorą – kokybiškas ir tematiškai susijęs turinys, pats donoras turi kokybiškų nuorodų paletę iš daug resursų internete, domenas yra pakankamo amžiaus (Google prioritizuoja senesnius domenus), pastovus organinių lankytojų srautas, aukštas domeno autoritetas Google atžvilgiu;

kokybisku nuorodu donoras

Užduoti klausimus ir parašyti komentarus galite žemiau youtube kanale čia:

https://youtu.be/nXp9JCPxjEo