Šiandienos “SEO trečiadienis” yra apie vidinį SEO ir dažniausiai užduodamus klausimus.

Vaizdo įraše trumpai atsakysiu į svarbiausius klausimus apie šį procesą.

Kas yra vidinis SEO optimizavimas?

Vidinė SEO optimizacija susideda iš trijų svarbiausių faktorių:

  • Techninis puslapio optimizavimas – kodo optimizavimas ir kiti programavimo darbai skirti palengvinti svetainės turinio nuskaitymą ir interpretavimą “Google” bei kitų paieškos sistemų robotų. Čia pasirūpinama visa svetainės vidine infrastruktūra nuo jos greičio, URL adresų, pritaikymo mobiliems įrenginiams ir kt.
  • On-Page optimizavimas (struktūra) – čia svarbiausias dalykas – svetainės puslapių ir jų dalių struktūra. Antraštės, paantraštės, meta pavadinimai, meta aprašymai ir kt. Šiame etape kiek nueinama nuo grynai techninių dalykų ir labiau pereinama prie pasiruošiama turinio optimizavimui.
  • Turinio optimizavimas – galiausiai belieka paruošti patį turinį numatytai tematika ir pasirinktam raktažodžiui. Efektyviausiai rezultatai yra matomi kuomet kiekvienas svetainės puslapis yra optimizuojamas individualiam raktažodžiui.

Plačiau apie vidinį SEO optimizavimą sužinosi čia →

Kaip atliekamas vidinis optimizavimas?

Svarbiausi vidinio SEO žingsniai yra:

  1. Svetainės auditas – jo metu įvertinama svetainės būklė, nustatomos pagrindinės klaidos – t.y. faktoriai kurie trukdo svetainei būti reitinguojamai aukščiau.
  2. Klaidų taisymas – pasirūpinama visais viršuje aprašytais faktoriais. Techniniai dalykai, struktūros tvarkymas ir turinys yra optimizuojamas šiame etape.
  3. Pakartotinas auditas – auditas pakartojamas, tam, kad įsitikinti ar visos nustatytos klaidos yra jau ištaisytos.

Kas dalyvauja optimizavimo procese?

  • Programuotojas
  • SEO specialistas
  • Turinio kūrėjas

❗  Vidinis SEO optimizavimas yra pagrindas svetainės iškėlimui. 

Jeigu turite daugiau klausimų susijusių su vidiniu SEO optimizavimu, rašykite žemiau youtube kanale:

https://www.youtube.com/watch?v=SS_8daiW4Y8