Kas yra SEO?

kas yra seoSEO (angl. - search engine optimization) - yra procesas, kurio metu optimizuojamas tinklapis, kad jo turinys b┼źt┼│ matomas paie┼íkos sistemose pagal populiarias vartotoj┼│ u┼żklausas, kitaip vadinamais rakta┼żod┼żiais.

Kod─Śl reikia optimizuoti svetain─Ö?

2 milijonai blogo tipo ─»ra┼í┼│ publikuojami kasdien. (┼áaltinis: Neil Patel) Tai rei┼íkia, kad kasdien atsiranda vis daugiau turinio, kuris nat┼źraliai konkuruoja u┼ż lankytoj┼│ d─Śmes─». Svetain─Śs, kurios n─Śra optimizuotos, turi ma┼ż─ů tikimyb─Ö patekti ─» TOP 10 pagal populiarias u┼żklausas.

Kaip rodo tyrimai, TOP 5 rezultatai Google paie┼íkos sistemoje gauna apie 70 % vis┼│ paspaudim┼│. D─Śl ┼íios prie┼żasties dauguma verslinink┼│ ir svetaini┼│ savinink┼│ nori, kad j┼│ svetain─Ś b┼źt┼│ matoma kuo auk┼í─Źiau pagal aktualias u┼żklausas.

Nori i┼ímokti SEO? - Spausk ─Źia

SEO arba PPC (Adwords)

PPC (angl┼│ - Pay per click) kai svetain─Śs savininkas moka u┼ż kiekvien─ů paspaudim─ů ant jo svetain─Śs nuorodos, nepriklausomai nuo to, ar tai atne┼í─Ś naud─ů svetain─Śs savininkui, ─»vyko pardavimas ar ne, paliko klientas savo kontaktus ar ne, paspaudimas bus apmok─Śtas.

Tokiu principu veikia AdWords reklama. Jos privalumai yra tie, kad j─ů galima paleisti labai greitai. Tai rei┼íkia, kad svetain─Śje gali atsirasti lankytojai, kurie ie┼íko b┼źtent j┼źs┼│ preki┼│ ar paslaug┼│.

2017 metais Google pakeit─Ś mokamos reklamos (PPC) atvaizdavim─ů ─» keturias mokamas pozicijas vir┼í organin─Śs paie┼íkos rezultat┼│. Mokama reklama pa┼żym─Śta specialiu ┼żenklu.

ADWORDS reklama717

M┼źs┼│ klientai da┼żnai teiraujasi kainos u┼ż paspaudim─ů AdWords tinkle. Tiksliai ─» ┼í─» klausim─ů atsakyti ne─»manoma, tod─Śl, kad AdWords yra aukcionas, kuriame bet kuriuo momentu gali pasikeisti dalyvi┼│ skai─Źius ir j┼│ statymai konkre─Źiai u┼żklausai. Ta─Źiau patyr─Ös AdWords specialistas gali apytiksliai pasakyti r─Śmus arba pa┼żi┼źr─Śti AdWords sistemoje apytikslius Google paskai─Źiavimus.

Labai svarbu perkant AdWords reklam─ů steb─Śti, kad ji b┼źt┼│ skirta tikslinei auditorijai. Mums da┼żnai tenka susidurti su atvejais, kai kliento AdWords biud┼żetas i┼ínaudojamas neefektyviai. To pasekm─Ś,  20 - 50% vis┼│ AdWords reklamai skirt┼│ l─Ś┼í┼│ praradimas. Tod─Śl u┼żsisakant AdWords specialisto paslaugas arba darant pa─Źiam, svarbu ┼żinoti, kokie yra negatyv┼źs rakta┼żod┼żiai j┼źs┼│ ni┼íoje ir b┼źtinai panaudoti juos, kad reklaminis biud┼żetas b┼źt┼│ naudojamas efektyviai. Kaip tai padaryti, su┼żinosite i┼í m┼źs┼│ nauj┼│ ─»ra┼í┼│ skelbiam┼│ FacebookÔÇÖe.

Organin─Ś paie┼íka ir rezultatai

Nemokama reklama yra organin─Ś paie┼íka (angl┼│ - organic search). Kai kalbama apie organin─Ö paie┼ík─ů ir lankytoj┼│ srautus i┼í nat┼źralios paie┼íkos, turima omenyje, kad tinklapio savininkui nereikia mok─Śti u┼ż kiekvien─ů lankytoj┼│ paspaudim─ů ant j┼źs┼│ svetain─Śs nuorodos Google paie┼íkos sistemoje.

Nemokamos paieškos rezultatai atrodo taip:

organines paieskos rezultatai717

Svetain─Śs atsiradimas tarp nemokam┼│ rezultat┼│ pagal populiarius rakta┼żod┼żius yra tvarkingai atlikto svetain─Śs optimizavimo pasekm─Śs. Per kiek laiko svetain─Ś gali nukeliauti ─» Google TOP 10 skaitykite ─Źia.

Kaip veikia Google

Google atstovas, Matt Cutts, aiškina, kad Google paieškos sistema veikia taip:

Google robotas aplanko internetin─Śs svetaines, skaito turinius ir archyvuoja informacij─ů savo serveriuose. O kai lankytojas suveda paie┼íkos fraz─Ö, Google atvaizduoja rezultatus i┼í savo archyvo.

Kai lankytojas ─»veda u┼żklaus─ů ir  paspaud┼żia ÔÇťEnterÔÇŁ Google si┼źlo rezultatus i┼í to kas buvo aplankyta ir suindeksuota Google roboto, t. y. Google botÔÇÖo.

┼Żemiau esan─Źiame video Matt Cutts pasakoja apie tai pla─Źiau:

 

Aplankydamas svetain─Ö Google robotas atkreipia d─Śmes─» ─» daugiau kaip 200 svetain─Śs parametr┼│, jis sprend┼żia ar svetain─Ś yra tinkamai optimizuota ir priskiria jai viet─ů. SEO specialisto darbas yra ─»vertinti visus parametrus, kurie turi ─»tak─ů svetain─Śs reitingavimui ir padaryti taip, kad Google robotas ─»vertint┼│ j┼źs┼│ svetain─Ö geriau nei konkurent┼│.

Ko ištikrųjų nori Google?

Kaip teigia Google atstovai Google paie┼íkos sistemos tikslas yra suteikti geriausi─ů atsakym─ů ─» vartotoj┼│ klausim─ů. Tai rei┼íkia, kad Google nori, kad vartotojas suved─Ös u┼żklaus─ů ─» paie┼íkos lauk─ů ir nu─Śj─Ös ─» konkre─Źi─ů svetain─Ö surast┼│ visus atsakymus ─» savo klausimus. Jeigu vartotojas atidar─Ös svetain─Ö i┼íkarto j─ů u┼żdaro arba po kurio laiko nueina ─» kit─ů svetain─Ö pagal t─ů pa─Źi─ů u┼żklaus─ů Google paie┼íkos sistemai tai yra signalas, kad svetain─Śs turinys n─Śra tinkamas  atsakymas ─» lankytojo klausim─ů arba jis nerado ko ie┼íkojo. Tokiu atveju Google at┼żvilgiu svetain─Ś n─Śra verta auk┼ít┼│ pozicij┼│.

┼Żinant ┼íi─ů paie┼íkos sistem┼│ logik─ů, kiekvienas svetain─Śs savininkas ar administratorius gali kriti┼íkai ─»vertinti savo svetain─Ö ir jos turin─». Jeigu j┼źs┼│ akimis svetain─Ś neatitinka auk┼í─Źiau min─Śt┼│ s─ůlyg┼│, didel─Ś tikimyb─Ś, kad lankytojai ir paie┼íkos sistemos irgi tai pastebi, kas turi ─»takos turimoms svetain─Śs pozicijoms.

Kam tinka SEO?

Kaip su┼żinoti, ar j┼źs┼│ verslui reikia SEO optimizavimo? Atsakymas yra paprastas, jeigu j┼źs┼│ prek─Śs ar paslaugos ie┼íkomos internete, tada svetain─Śs optimizavimas bus naudingas j┼źs┼│ verslui. Ta─Źiau, jeigu j┼źs┼│ prek─Śs ar paslaugos n─Śra paie┼íkos objektas internete, yra didel─Ś tikimyb─Ś, kad j┼źs┼│ verslui tinklapio optimizavimo i┼ílaidos gali neatsipirkti. (Apie tai k─ů daryti jeigu j┼źs┼│ prek─Śs ar paslagus n─Śra ie┼íkomos internete mes padarysime atskir─ů ─»ra┼í─ů.) Prie┼í u┼żsisakant SEO paslaugas, rekomenduojama atlikti rakta┼żod┼żi┼│ analiz─Ö pagal j┼źs┼│ svetain─Śs tematik─ů.

seo mokymai kursai717

SEO Onpage vs OffPage

Svetain─Śs SEO optimizavim─ů galima padalinti ─» dv─» dalis, t. y. i┼íorinis optimizavimas (Off page) ir vidinis optimizavimas (Onpage).

Vidinis tinklapio optimizavimas susidaro iš dviejų vienodai svarbių dalių.

1. Techninis optimizavimas - t. y. svetain─Śs kodo sutvarkymas pagal ┼íiuolaikinius paie┼íkos sistem┼│ reikalavimus bei klaid┼│ ┼íalinimas.

Keli po┼żymiai techni┼íkai tvarkingos svetain─Śs:

Techninis svetain─Śs optimizavimas yra pirmas ┼żingsnis be kurio ne─»manomas tolimesnis svetain─Śs populiarinimas. ┼Żemiau pateiksime kelet─ů da┼żniausiai pasitaikan─Źi┼│ techninio tinklapio optimizavimo problem┼│.

HTML ir technin─Śs klaidos:

  • Meta duomen┼│ (tagÔÇÖ┼│) dublikatai
  • 404 ir 500 klaidos
  • Neteisingas H tagÔÇÖ┼│ naudojimas
  • Turinio dublikatai
  • Per ilgas svetain─Śs krovimas
  • Fail┼│ minifikavimo nenaudojimas

Svetain─Śs technin─Śs b┼źkl─Śs nustatymui seo specialistai naudoja  mokamus ir nemokamus ─»rankius. Vienas i┼í populiariausi┼│ nemokam┼│ ─»ranki┼│, kuris neapkrauna nepatyrusio naudotojo per dideliu kiekiu technin─Śs informacijos yra Google ─»rankis Page Speed Test. ┼áis ─»rankis tinka naudotis bet kam, tod─Śl kad jis nereikalauja programavimo ┼żini┼│. Paprasta naudojimosi taisykl─Ś yra tokia: jeigu j┼źs┼│ rezultatas yra ┼żalios spalvos, j┼źs neturite rimt┼│ problem┼│ d─Śl technin─Śs b┼źkl─Śs, jeigu rezultatas yra geltonos ar raudonos spalvos, jums reikia sutvarkyti nurodytus tr┼źkumus.

GOOGLE page speed tool717

Ta─Źiau, Google ─»rankis negali ─»vertinti vis┼│ techninio optimizavimo faktori┼│ d─Śl savo paprastumo. Pvz, jis nevertina Meta tagÔÇÖ┼│ ar serverio optimizavimo. Tam naudojamos kitos priemon─Śs, kurios da┼żniausiai yra mokamos pavyzd┼żiui Semrush.com arba Website auditor.

2. Turinio optimizavimas - t. y. unikalaus turinio k┼źrimas ir pateikimas paie┼íkos sistemoms ir lankytojams atitinkanti geriausi─ů vartotoj┼│ patirties praktik─ů (anlg. user experience - UX). Kitais ┼żod┼żiais tai turinys, kurio nori lankytojai ir paie┼íkos sistemos robotai. Tai yra tiesiogiai susij─Ö su tuo kas buvo para┼íyta apie Google tiksl─ů suteikti geriausi─ů atsakym─ů ─» lankytoj┼│ klausim─ů.

Vidinis optimizavimas yra tai kas susij─Ö su j┼źs┼│ svetaine, tai kas yra j┼źs┼│ serveryje. Keli vidinio optimizavimo faktoriai, kurie turi ─»takos reitingavimui:

  • Tvarkingas svetain─Śs kodas (be klaid┼│)
  • Unikal┼źs Meta duomenys (Meta TagÔÇÖai)
  • Unikalus t┼źrinys
  • Greitas svetain─Śs u┼żkrovimas
  • Pritaikymas mobiliesiems
  • Vartotojo patirtis (UX)

Off page optimizavimas

I┼íorinis svetain─Śs optimizavimas (Off page ) yra svetain─Śs reputacijos ir autoriteto didinimas. Kitais ┼żod┼żiais tai yra susij─Ö su darbais u┼ż kliento svetain─Śs rib┼│. I┼íorinis optimizavimas atliekamas po vidinio optimizavimo sutvarkymo. Keli i┼íorinio optimizavimo faktoriai:

  • Nuorodos ─» puslap─»
  • Socialiniai signalai
  • Nuorod┼│ kokyb─Ś ir lankytoj┼│ srautai

Svetain─Śs autoriteto rodikliai priklauso nuo i┼íorini┼│ faktori┼│. Google paie┼íkos sistema naudoja PR (Page rank) ir priskiria tinklapiui skai─Źi┼│ nuo 0 iki 10 kur auk┼í─Źiausia reik┼ím─Ś yra 10. Auk┼í─Źiausius PR rodyklius turi Google, Youtube, Facebook tinklapiai. Deja, Google PR duomenys neb─Śra prieinami vie┼íai, tod─Śl j┼│ patikrinti neb─Śra galimyb─Śs, o tai kas atvaizduojama su ─»vairiais ─»rankiais yra pasenusi ir nenaudinga informacija.

SEO specialistai naudoja kitus duomenis tinklapi┼│ autoriteto nustatymui. Vienas i┼í populiariausi┼│ vie┼íai prieinam┼│ paslaug┼│ tiek─Śj┼│ yra MozRank per kur─» galima nustatyti svetain─Śs DA (Domain Authority) ir PA (Page Authority) kur 100 yra auk┼í─Źiausia reik┼ím─Ś. Savo tinklapio autoritet─ů galite patikrinti per Moz.com servis─ů, kur─» galima rasti ─Źia Open Site Explorer

Open site explorer717

Kitas populiarus tinklapio autoriteto nustatymo metodas yra naudojimas toki┼│ metrik┼│ kaip TF (Trust Flow) ir CF (Citation Flow). Majestic paslaugos tiek─Śjas si┼źlo tai padaryti nemokamai. TF ir CF rodikliai matuojami nuo 0 iki 100, kur 100 yra auk┼í─Źiausias ─»vertinimas. Jeigu patikrinsite youtube.com rodiklius, pamatysite, kad TF yra 100 CF yra 97. Tai rei┼íkia, kad youtube.com domeno autoritetas yra labai auk┼ítas.

majestic trust717

Ahrefs.com yra vienas i┼í geriausi┼│ mokam┼│ instrument┼│, kur─» naudoja SEO specialistai, kad nustatyti kaip svetain─Ś gauna savo autoritet─ů ir atgalines nuorodas. Ahrefs taip pat turi savo rodiklius tinklapio arba domeno autoritetui nustatyti. DR (domain rank) ir UR (url rank) taip pat skai─Źiuojami nuo 0 iki 100 kur 100 yra auk┼í─Źiausias balas, kur─» gali gauti tinklapis.

Domeno autoriteto augimas

Kas turi ─»takos domeno autoritetui? ─«einan─Źi┼│ nuorod┼│ kokyb─Ś ir j┼│ reputacija yra vienas i┼í pagrindini┼│ faktori┼│ nuo kurio priklauso j┼źs┼│ svetain─Śs autoritetas. Kuo daugiau svetain─Ś tur─Śs ─»einan─Źi┼│ nuorod┼│ su auk┼ítais rodikliais (DA, PA, CF, TF) tou auk┼ítesnis bus j┼źs┼│ domeno autoritetas. Reputacija (link juice) perduodama per nuorodas, jeigu jos neturi atributo nofollow, per tam tikr─ů laik─ů. ┼áiai dienai ┼íis terminas gyvuoja kelis m─Śnesius.

Nuorodos

─«einan─Źi┼│ nuorod┼│ kiekis ir kokyb─Ś vis dar lieka vienas i┼í svarbiausi┼│ faktori┼│ svetain─Śs  reitingavimui. Kaip rodo Ahrefs tyrimas UR rodiklis yra svarbiausias ─»tak─ů turintis faktorius.

ahrefs tyrimas717

Viena i┼í da┼żniausiai pasitaikan─Źi┼│ pradedan─Źi┼│j┼│ seo specialist┼│ klaid┼│ yra maksimalus nuorod┼│ kiekio ─»gijimas per trumpiausi─ů laik─ů neatsi┼żvelgus ─» tai, kad konkurentai ─»gijo turim─ů nuorod┼│ kiek─» per ilgesn─» laik─ů. ┼áis rei┼íkinys vadinamas ÔÇťnuorod┼│ sprogimuÔÇŁ d─Śl kurios svetain─Ś gali u┼żsiraukti ant filtro i┼í paie┼íkos sistemos d─Śl to, kad paie┼íkos algoritmui tai  atrodo kaip nenat┼źralus nuorod┼│ augimas, kuris da┼żniausiai pasitaiko kai seo specialistas nuperka daug nekokybi┼ík┼│ nuorod┼│ i┼í nuorod┼│ ferm┼│ arba gauna nuorodas automatiniu pateikimo b┼źdu. Google politika d─Śl nuorod┼│ pirkimo yra labai grie┼żta ir u┼ż tai taikomos automatin─Śs arba rankiniu b┼źdu pritaikytos sankcijos.

AnchorÔÇÖai

Rekomenduojam─ů nuorod┼│ platinimo greit─» galima apskai─Źiuoti atlikus TOP 10 svetaini┼│ nuorod┼│ profili┼│ analz─Ö naudojant Ahrefs.com ─»rankius. Dar vienas svarbus reitingavimo faktorius susij─Ös su nuorodomis yra nuorod┼│ anchor frazi┼│ strukt┼źra.

AnchorÔÇÖas yra SEO specialist┼│ terminas, kuris rei┼íkia tekst─ů nuorodos viduje.

Naujausi Google algoritmo atnaujinimai apskai─Źiuoja komercini┼│ anchorÔÇÖ┼│ naudojim─ů, o u┼ż piktnaud┼żiavim─ů gali suma┼żinti svetain─Śs reitingus arba pritaikyti filtr─ů. Tod─Śl prie┼í sudarant plan─ů nuorodoms ─»gyti seo specialistas turi atlikti esam┼│ leid┼żiam┼│ anchor frazi┼│ strukt┼źr─ů pageidaujamame TOP de┼íimtuke. Leid┼żiam┼│ komercini┼│ anchor┼│ naudojimas gali skirtis priklausomai nuo tematikos ir konkurencin─Śs aplinkos, tod─Śl j─» galima su┼żinoti tik atlikus konkretaus TOP de┼íimtuko analiz─Ö.

K─ů daro SEO agent┼źros?

SEO specialisto darbas yra sutvarkyti svetain─Ö taip, kad lankytojai ir Google robotas teigiamai ─»vertint┼│ j┼źs┼│ svetain─Śs turin─», technin─Ö b┼źkl─Ö ir i┼íorinius faktorius. Svetain─Śs optimizavimas yra nuolatinis procesas, kuris reikalauja nuolatin─Śs analiz─Śs, numatyt┼│ darb┼│ atlikimo, testavimo, steb─Śjimo ir pakeitim┼│ pritaikymo pagal gautus rezultatus. Jeigu SEO optimizavimas atliktas teisingai, teigiami rezultatai turi pasirodyti jau po keli┼│ m─Śnesi┼│. Per kiek laiko svetain─Ś gali atsirasti TOPÔÇÖe skaitykite ─Źia.

K─ů gali padaryti SEO specialistas?

  • Atlikti vidin─» svetain─Śs SEO audit─ů
  • Atlikti i┼íorin─» svetain─Śs audit─ů
  • Identifikuoti problemin─Śs svetain─Śs vietas
  • I┼ítaisyti SEO spragas svetain─Śje
  • Pagerinti svetain─Śs pozicijas organin─Śje paie┼íkoje
  • Padidinti srautus i┼í organin─Śs paie┼íkos

Ko negali padaryti SEO specialistas

  • Pagerinti svetain─Śs reiting┼│ per nakt─»
  • Atsakyti u┼ż pardavimus (offline ar online)
  • Atsakyti u┼ż konversijos rodiklius

SEO metodai

Black hat - Juodas SEO u┼ż kur─» galima gauti filtr─ů (sankcijas)

Neleistini svetaini┼│ optimizavimo metodai bendrai vadinami black hat. U┼ż toki┼│ metod┼│ naudojim─ů svetain─Ś gali gauti automatin─» arba rankin─» pritaikyt─ů paie┼íkos sistemos filtr─ů (sankcijas). Per paskutinius du metus buvo i┼íleista daug Google algoritmo atnaujinim┼│ (Pingvinas, Panda, Fred), kurie prigavo automatiniu b┼źdu nema┼żai svetaini┼│ u┼ż neleistin┼│ metod┼│ panaudojim─ů.

Rankini┼│ b┼źdu pritaikytos sankcijos gaunamos i┼í Google darbuotoj┼│ svetaini┼│ vertintoj┼│ (assesorÔÇÖi┼│) ir apie tai da┼żniausiai svetain─Śs savininkas informuojamas per webmasterÔÇÖio ─»ranki┼│ panel─Ö.

Black hat SEO metodai skaitosi tokie:

  • Turinio dublikatai
  • Nematomas tekstas ar nuorodos
  • Nuorodos i┼í nuorod┼│ ferm┼│
  • Nuorodos i┼í nesusijusi┼│ svetaini┼│
  • Automatini┼│ nuorod┼│ talpinimas
  • Komercini┼│ anchorÔÇÖ┼│ peroptimizavimas

White hat - Baltas SEO

Svetain─Śs optimizavimo metodai, kurie yra apra┼íyti Google instrukcijoje webmasterÔÇÖiams arba tai kas yra deklaruojama Google atstov┼│ kaip leistini optimizavimo b┼źdai yra vadinama baltais metodais, angli┼íkai white hat. Balt┼│ metod┼│ naudojimas garantuoja, kad svetain─Ś ne gaus baud┼│ i┼í paie┼íkos sistemos, bet da┼żniausiai tai yra ilgiausias kelias tinklapio i┼ík─Ślimui.

Keletas balt┼│ optimizavimo faktori┼│ yra:

  • Originalus turinys
  • Turinys susij─Ös su svetain─Śs tema
  • Turinys ┼żmon─Śms, o ne robotams
  • Nuorodos i┼í svetaini┼│ su susijusia tematika
  • Tvarkingas vidinis optimizavimas
  • Socialiniai signalai

Grey hat - Pilkas optimizavimas

Pilkais metodais vadinami optimizavimo metodai, kurie n─Śra u┼żdrausti paie┼íkos sistem┼│, bet j┼│ naudojimas gali sukelti ─»tarim┼│. Ta─Źiau pilk┼│ metod┼│ naudojimas gali sutrumpinti keli─ů iki pageidaujam┼│ pozicij┼│.

Google instrukcijas ir nurodymus d─Śl rekomenduojam┼│ ir neleid┼żiam┼│ metod┼│ galima rasti ─Źia.

El. parduotuvi┼│ SEO

Elektronin─Śms sistemoms galioja tokios pat vidinio ir i┼íorinio optimizavimo taisykl─Śs kaip ir paprastoms svetain─Śms, bet yra keli svarbus momentai, kurie da┼żnai b┼źna praleisti.

Itin svarbu sukurti tvarking─ů strukt┼źr─ů parduotuv─Śs k┼źrimo metu. Elektronin─Śs parduotuv─Śs strukt┼źra ir katalogas turi b┼źti padarytas pagal anks─Źiau atlikt─ů rakta┼żod┼żi┼│ analiz─Ö ir surinkt─ů semantik─ů.

Viena i┼í da┼żniausi┼│ elektronini┼│ parduotuvi┼│ problem┼│ yra neteisingai i┼ínaudojamas indeksavimo biud┼żetas (crawl budget). Tod─Śl svarbu atkreipti d─Śmes─» ─» tai, kokie puslapiai pateko ─» Google indeks─ů, t. y. buvo aplankyti google roboto, o kokie nepateko. Svarbu palyginti kiek elektronin─Ś parduotuv─Ś turi vidini┼│ puslapi┼│ bendrai ir kiek i┼í j┼│ pateko ─» indeks─ů, buvo aplankyta Google roboto. Jeigu ne visi svetain─Śs puslapiai pateko ─» Google indeks─ů, tai gali reik┼íti, kad j┼źs┼│ crawl biud┼żetas i┼ínaudojamas neefektyviai. Pvz: j┼źs┼│ elektronin─Ś parduotuv─Ś turi 1000 vidini┼│ puslapi┼│, o Google, d─Śl vien┼│ ar kit┼│ prie┼żas─Źi┼│, nustat─Ś j┼źs┼│ svetainei tik 500 puslapi┼│ crawl biud┼żet─ů. To pasekoje Google robotas aplank─Ś tik pus─Ö j┼źs┼│ svetain─Śs puslapi┼│, o tai rei┼íkia, kad kiti 500 puslapi┼│ arba preki┼│ nebuvo suindeksuoti, tod─Śl jie nebus matomi Google paie┼íkos sistemoje.

Ka daryti?

I┼í pirmo ┼żvilgsnio svetain─Śs optimizavimas gali pasirodyti kaip labai sud─Śtingas procesas. Ta─Źiau turint laiko ir noro daugum─ů darb┼│ galima pasidaryti pa─Źiam. Svarbu prie┼í bet kokius pakeitimus svetain─Śje atlikti savo ni┼íos analiz─Ö, t. y. rakta┼żod┼żi┼│ tyrim─ů ir konkurencin─Śs aplinkos analiz─Ö ir vengti klaid┼│ kurios veda prie blogesni┼│ reiting┼│. Greitu metu paruo┼íime nauj─ů ─»ra┼í─ů apie metodus, kurie nebeveikia 2017 metais ir metodus, kurie gali pabloginti tinklapio seo reitingus. Tapkite m┼źs┼│ draugais ir st─Śb─Śkite m┼źs┼│ naujienas Facebook'e.

Norite daugiau nauding┼│ SEO patarim┼│? Spauskite ─Źia.

Jeigu j┼źs norite i┼ímokti atlikti SEO optimizavim─ů savaranki┼íkai pasinaudokite m┼źs┼│ SEO mokymais. Ta─Źiau, jeigu norite, kad ┼í─» darb─ů atlikt┼│ u┼ż jus u┼żsira┼íykite nemokamai SEO konsultacijai.