Google pranešė, jog greit pridės dvi naujas funkcijas interaktyviems paieškos skelbimams Google Ads platformoje.

Pirmoji – paprastesnis vietovės plėtinių pridėjimas, antroji – atgalinio skaičiavimo pritaikymas.

Kartu atsiras ir daugiau rekomendacijų ir patarimų reklaminiams tekstams bei atskirų tekstinių punktų naudojamų skirtingose skelbimuose ataskaitos.

Visų, pirma kas yra interaktyvieji paieškos skelbimai?

Dažnai trumpinami kaip tiesiog “RSA” skelbimai, tokios reklamos yra sugeneruojamos automatiškai iš tų elementų kuriuos nurodė autorius.

Ko gero jau žinote, jog normaliuose paieškos skelbimuose visas antraštes ir aprašymus reikia surašyti ranka patiems.

Norint ištestuoti kuris reklaminis tekstas efektyviausiai veiks, reikia sukurti bent po kelias reklamos versijas ir stebėti kuri bus efektyviausia.

Tokia procedūra atima labai daug laiko. Su RSA skelbimais, sistema skelbimus sugeneruoja pati pagal nurodytus jūsų tekstinius aspektus.

Antraštė ir aprašomasis tekstas šiuo atveju yra vertinami kaip nepriklausomi tekstiniai elementai kuriuos galima panaudoti įvairiai.

Tereikia nurodyti kelias antraštes ir aprašymus ir sistema automatiškai kurs įvairias reklaminio teksto kombinacijas.

Tai verčia testavimą kur kas paprastesniu dalyku, kadangi labai greit matyti kas geriausiai veikia ir labiausiai traukia potencialius klientus.

Kai kurie reklamos specialistai į interaktyvius skelbimus žiūri kiek skeptiškai, kadangi jie veiks prasčiau esant labai specifinei reklamos temai kur ryšys tarp antraštės ir aprašymo sunkiai gali būti atskirtas.

Anaiptol, interaktyvios reklamos yra puikus būdas ištestuoti skirtingų frazių ir pasiūlymų efektyvumą.

Lokacijos plėtinių pridėjimas

lokacijos plėtiniai

Pirmas svarbus pokytis interaktyviuose skelbimuose – lengvesnis lokacijos pridėjimas.

Nuo šiol į antraštes galima pridėti komandą kurios pagalba ta konkreti antraštė bus rodoma tik klientams kurie kurie yra iš to miesto ar juos domina tam tikros paslaugos būtent tame mieste.

Tereikia pridėti komandą {LOCATION(City):tekstas}. Vietoje žodžio “tekstas” reikia įrašyti jūsų pageidaujamo miesto pavadinimą. Vietoje miesto taip pat galima pasirinkti ir šalį, ar valstiją.

Tiesa, ši funkcija dar nėra pilnai išvysta, todėl laikinai gali atsirasti sistemos klaidų surandant tą lokaciją kurią jūs turite omenyje.

Anaiptol, ši funkcija leis žymiai paprasčiau optimizuoti skelbimus pagal jūsų ar jūsų kliento lokaciją.

Atgalinio skaičiavimo taikymas

atgalinis skaičiavimas

 

Atgalinis skaičiavimas yra labai dažna marketingo metodika skatinanti ieškantį žmogų pirkti prekę ar paslaugą kuo skubiau, siūlant riboto laiko pasiūlymą. Naujoji funkcija leis tai integruoti iš karto į jūsų skelbimus.

Čia sistema automatiškai suskaičiuos kiek liko laiko iki pasiūlymo pabaigos ir skelbimus keis dinamiškai pagal tai kiek jo liko.

Laiko skaičiavimas gali būti pritaikytas pagal ieškančio žmogaus laiko juostą, arba nustatytas vienas laikas globaliame lygmenyje.

Įrašius komandą {COUNTDOWN, prieš jus iššoks meniu su visomis įmanomomis opcijomis integruoti atgalinio laiko skaičiavimą į jūsų skelbimus.

Nauji tekstinių punktų pasiūlymai verslininkams

nauji tekstinių plėtinių pasiūlymai

Kuriant interaktyvius skelbimus, sistema jums automatiškai sugeneruos keletą jūsų reklamos pavyzdžių. Google nuo šiol skatins į reklaminius skelbimus daugiau tekstinių sekcijų apart antraštės ir aprašymų.

Viena iš jų – bekontakčio atsiskaitymo galimybė ir pristatymo į namus opcijos. Savaime aišku, Google įvedė šiuos pakeitimus dėl pasaulyje siautėjančios Covid-19 pandemijos kuomet visas pasaulis stengiasi mažinti tarpusavio kontaktą ir išlikti saugūs.

Verslai nuo šiol galės iškart reklamuoti, jog siūlo bekontaktį aptarnavimą ir kt.

Skirtingose kampanijose naudojamų tekstinių punktų ataskaitos

Galiausiai Google atliko pakeitimus susijusius su ataskaitomis. Nuo šiol bus kur kas paprasčiau matyti kaip sekasi skirtingoms antraštėms, aprašymams ir kitiems tekstiniams elementams nepaisant to kokiose kampanijose jie yra naudojami.

Tai yra kur kas geriau nei vaikščiojimas po kiekvieną kampaniją individualiai ir žiūrėjimą kas geriausiai sekasi. Net ir mažesni verslai kurie neturės tiek daug duomenų kaip didieji, galės labai paprastai įsivertinti reklaminių tekstų efektyvumą.