Duomenimis paremtos SEO paslaugos

seo paslaugos

Pavargote veltui švaistydami laiką ir lėšas tradicinėms SEO strategijoms, kurios tiesiog neveikia taip, kaip norėtumėte? Laikas pereiti prie duomenimis paremto SEO optimizavimo.

EASYSEO komanda naudoja pažangias analitinės technologijas ir duomenimis paremtas įžvalgas, efektyviausiai SEO strategijai nustatyti. Duomenimis paremtos SEO paslaugos  didinti jūsų svetainės reitingus Google paieškos sistemoje ir pritraukia tikslinį srautą į jūsų svetainę.

Mes nespėliojame ir nesinaudojame pasenusiomis SEO strategijomis. Priimdami sprendimus dėl projekto vystymo mes vadovaujamės  duomenimis iš paieškos sistemos, kurie yra unikalus kiekvienoje raktažodžių grupėje.

Ko tikėtis iš duomenimis paremtų SEO paslaugų:

  • Padidėjusio svetainės srauto –  taikydamiesi į tinkamus raktažodžius ir optimizuodami savo svetainę maksimaliam matomumui, padėsime jums pritraukti daugiau tikslinių lankytojų, kurie yra labiau linkę konvertuotis į klientus.
  • Aukštesnių reitingų paieškos sistemoje – mūsų duomenimis paremtas optimizavimo metodas leidžia nustatyti efektyviausias SEO  strategijas, padedančias pagerinti jūsų  svetainės reitingus, užtikrinant, kad jūsų verslas atsirastų paieškos rezultatų viršuje.
  • Online matomumo ir svetainės autoriteto  – pagerinsime projekto online matomumą optimizuodami svetainę, kuriant aukštos kokybės nuorodas ir didindami svetainės autoritetą paieškos sistemoje.

Nesitenkinkite vidutiniškais tradicinių SEO metodų rezultatais. Susisiekite su EASYSEO agentūra ir pasiekite tikrus, duomenimis paremtus rezultatus, kurie skatina tikrą verslo augimą.

SEO paslaugos rezultatai

EASYSEO paslaugų rezultatai atrodo kaip pavaizduota žemiau. Pateiksime kelis optimizavimo pavyzdžius su paaiškinimais.

SEO rezultatai iš Google Search Console’s

Keli pavyzdžiai iš Google instrumento (GSC) parodo, kaip keitėsi svetainių bendras organinis srautas po SEO optimizavimo darbų pradžios. Lankytojų srautas iš Google dažniausiai pradeda augti po vieno ar dviejų mėnesių nuo darbų pradžios priklausomai nuo pagrindinės tematikos, konkurencijos ir kitų faktorių, kurie įtakoja svetainės iškėlimą.

seo paslaugu rezultatai kainos 3

seo paslaugos rezultatai2

seo paslaugu rezultatai kainos 2

seo paslaugu rezultatai kainos 1

seo paslaugos rezultatai 3

SEO rezultatai iš Rank Tracker

Keli pavyzdžiai iš Rank Tracker SEO įrankio parodo, kaip keitėsi raktažodžių pozicijos po SEO optimizavimo darbų pradžios. Vienas iš sunkiausiu SEO darbų yra iškelti raktažodžius į pirmas vietas kurie jau yra pirmajame puslapyje.

seo optimizavimo rezultatai6 seo optimizavimo rezultatai5 seo optimizavimo rezultatai4 seo optimizavimo rezultatai3 seo optimizavimo rezultatai

Teiraukitės pasiūlymo čia → Sužinoti daugiau

Domina skaidrios SEO paslaugos?

Teko susidurti su nežinomybe ir neaiškiais rezultatais SEO industrijoje? Skirkite kelias minutes toliau esančiam tekstui, kuris pakeis jūsų nuomonę apie mistifikaciją ir neskaidrumą SEO sferoje!

skaidrios SEO paslaugos

SEO optimizavimas nėra juoda magija. Čia nėra stebuklingų mygtukų ar slaptų žinių. Tam, kad pasiekti gerą rezultatą, reikia trijų faktorių:

  • Patirties
  • Kompetentingos komandos
  • Strateginio plano, pagrįsto SEO metrikomis ir objektyviais skaičiais.

Kas yra objektyvūs skaičiai? Tai nėra vien tik nuorodų kiekis ar domeno autoriteto metrikos DA ar PA. Tai yra surinktų SEO faktorių pateikimas konkurenciniam palyginimui, kur nėra galimybės subjektyviai interpretuoti skaičius.

Yra dar vienas (ketvirtas), bet ne mažiau svarbus faktorius, kuris turi tiesioginę įtaką sėkmingam SEO rezultatui. T.y. strateginio plano vykdymas. SEO optimizavimo rezultatai ateina natūraliai, jeigu strateginis planas yra paremtas atliktais SEO tyrimais, jame yra išnagrinėti visi konkrečioje nišoje lemiantys faktoriai ir jis yra vykdomas kaip numatyta.

Tačiau, kaip žinoti, kad planas yra tinkamas ir iš tikrųjų vykdomas. Dažnai tokiuose darbuose trūksta skaidrumo, kuris kelia nepasitikėjimą SEO specialistais.

Ar jūs norite, kad jūsų projektui būtų sukurtas strateginis SEO optimizavimo planas, kur jūs be papildomų žinių apie SEO suprastumėte ne tik visus sėkmingą SEO lemiančius faktorius, bet ir matytumėte, kokie darbai yra vykdomi, kad būtų pasiekti rezultatai?

Ar norite turėti ne tik aiškų strateginį SEO planą, pagrįstą SEO metrikomis, bet ir turėti galimybę matyti visus atliekamus SEO darbus ir turėti pilną kontrolę 24/7?

Mes jums siūlome naują konceptą – “skaidrios SEO paslaugos”. Tai reiškia 100% skaidrumą kiekviename darbų atlikimo žingsnyje, kai klientas realiuoju laiku mato kiekvieną atliekamo darbo statusą.

“Skaidrios SEO paslaugos” reiškia, kad jums nekils tokių klausimų kaip:

  • “Ar galiu sužinoti, kas buvo padaryta?”
  • “Aš nesuprantu, ar kas nors yra daroma…”
  • “Ar galite atsiųsti ataskaitą…?”

Skaidrios SEO paslaugos reiškia, kad jūs turite:

  • Sudarytą strateginį SEO planą, kurį jūs patvirtinate
  • Aiškų supratimą apie esamus projekto trūkumus ir kaip jie bus šalinami
  • Savo paskyrą, kurioje yra pateikta visa strateginė informacija
  • Palyginimą su konkurentų projektais realiuoju laiku
  • Galimybę matyti suplanuotų darbų statusą 24/7
  • Pilną informaciją apie projekto raktažodžių pradines pozicijas ir jų progresą.

“Skaidrus “ SEO optimizavimas reiškia, kad jūs pilnai kontroliuojate situaciją.

Jeigu jūsų projektui reikia aiškios vizijos, strateginio SEO plano ir 100% skaidrumo darbuose, susisiekite su mumis dėl strateginio plano sudarymo.

SEO be 12 mėn. sutarties – Spauskite čiaSužinoti daugiau

Start

  • Svetainės iškėlimas į TOP 10
  • Raktažodžių kiekis iki 1
  • Google analytics + Adwords + GSC surišimas
  • Svetainės SEO auditas
  • Meta Title & Description optimizavimas
  • Paveiksliukų optimizavimas
  • Raktažodžių tyrimas
  • Turinio optimizavimas
  • Nuorodų kūrimas

Kaina be PVM nuo

€ 199 Užsakyti paslaugą

Verslas

  • Svetainės iškėlimas į TOP 10
  • Raktažodžių kiekis iki 5
  • Google analytics + Adwords + GSC surišimas
  • Svetainės SEO auditas
  • Meta Title & Description optimizavimas
  • Paveiksliukų optimizavimas
  • Raktažodžių tyrimas
  • Turinio optimizavimas
  • Konkurentų analizė
  • Remarketingas*
  • Greičio optimizavimas
  • Nuorodų kūrimas
  • Vidinis kodo optimizavimas
  • SEO straipsnių rašymas

Kaina be PVM nuo

€ 299 Užsakyti paslaugą

PRO

  • Svetainės iškėlimas į TOP 10
  • Raktažodžių kiekis nuo 5
  • Google analytics + Adwords + GSC surišimas
  • Svetainės SEO auditas
  • Meta Title & Description optimizavimas
  • Paveiksliukų optimizavimas
  • Raktažodžių tyrimas
  • Turinio optimizavimas
  • Konkurentų analizė
  • Remarketingas*
  • Greičio optimizavimas
  • Nuorodų kūrimas
  • Vidinis kodo optimizavimas
  • SEO straipsnių rašymas
  • Turinio kūrimas
  • Užklausų ir skambučių skatinimas
  • Pardavimų konversijos optimizavimas
  • Tinklapio saugumo darbai

Kaina be PVM nuo

€ 399 Užsakyti paslaugą

*Reklamos paleidimo kaina be banerių kūrimo.

**Svetainės tobulinimo ir papildomo programavimo darbai neįskaičiuoti į nurodytą kainą. Taip pat nėra įtrauktas turinio ar straipsnių kūrimas.

***Kiekvienas SEO paslaugų planas numato, kad kliento projektui bus skirta iki 10 darbo valandų. Jeigu klientas pageidauja, kad jo projektui būti skirta daugiau nei 10 darbo valandų, tai padidina numatomo SEO paslaugų plano kainą.

Vidutiniškai mūsų klientų projektų lankomumas padidėja apie 40% per pirmus 3 mėnesius ir apie 120% per metus.

Atliekant SEO paslaugas mes patikriname ir sutvarkome kiekvieną projektą pagal daugiau nei 50 SEO parametrų ir reitingavimo faktorių.

seo paslaugų auditas

Į standartines tinklapių optimizavimo paslaugas įeina tokie darbai:

  • Meta Title & Description sutvarkymas
  • H1-H6 tag’ų sutvarkymas
  • Paveiksliukų, JS ir CSS failų minifikavimas
  • Serverio nustatymų ir robotų failo patikrinimas ir sutvarkymas
  • Svetainės greičio optimizavimas
  • Tinklapio struktūros patikrinimas ir sutvarkymas
  • Raktažodžių ir konkurentų tyrimas
  • SEO straipsnių ir turinio kūrimas
  • Nuorodų profilio augimas
  • Bendras tinklapio autoriteto augimas
Domina nemokamas SEO auditas?

Užsisakykite ataskaitą

Kokius SEO paslaugų paketus siūlome mes ?

Daugumai klientų užtenka bazinio SEO paslaugų paketo ir standartinių internetinės reklamos sprendimų.

Mūsų siūlomi planai tinka ne tik stambioms, kompetentingose rinkose konkuruojančioms bei didelius lankytojų srautus turinčioms svetainėms, tačiau ir visiškai smulkiems verslams, pradedantiems savo pirmuosius žingsnius elektroniniame versle.

SEO planas Start

Tai puikiai tinka naujam verslui ar naujai sukurtai svetainei, kuri veiks aplinkoje su nedidele konkurencija. Į šį paslaugų paketą įeina svetainės iškėlimas Į Top 10, turinio optimizavimas iki 2 raktažodžių, „Google Analytics” ir „Google Ads” integravimas bei surišimas su svetaine.

Planas tinka:

  • Naujoms svetainėms iki 12 mėnesių amžiaus
  • Įmonėms, kurios pradeda verslą internete
  • Svetainėms, kurios atsidūrė po paieškos sistemų filtrais

SEO planas Verslui

Tinka daugumai klientų svetainių. Skirtas naujiems projektams rimtai žiūrintiems į savo ateitį arba jau kurį laiką egzistuojančioms svetainėms, kurios turi konkrečių tikslų pagal TOP 10 užklausas.

Į šį paslaugų paketą taip pat įeina svetainės kėlimas į Top 10, optimizavimas iki 5 raktažodžių, prieš tai minėtas „Google Analytics” bei „Google Ads” integravimas.

Kartu integruojame „Google Plus” profilį verslui bei atliekame vidinį optimizavimą orientuotą į lankytojų patirties (User Experience) gerinimą.

Planas tinka:

  • Nedidelėms el. parduotuvėms
  • Svetainėms su katalogu
  • Svetainėms su įvairių tipų portfolio
  • Projektams, kuriems yra svarbios konkrečios pozicijos TOP 10

SEO Planas PRO (VIP)

Skirtas verslui, kuris nori ne tik konkrečių pozicijų TOP 10, bet turi tikslą dominuoti rinkoje. Šis planas labiausiai reikalingas svetainėms, kurios konkuruoja itin konkurencingose rinkose.

Šio paslaugų paketo tikslas – maksimalizuoti svetainės potencialą: Iškėlimas į Top 10, optimizavimas bent 5 raktažodžiams, „Google Analytics” ir „Google Ads” integravimas, „Google Plus” verslo profilis, vidinis optimizavimas.

Kartu į šį planą įeina SEO Auditas svetainei, raktažodžių tyrimas, išsamus rinkos konkurentų analizė bei remarketingo integravimas su tikslu iš naujo sudominti prieš tai svetainėje apsilankiusius asmenis.

Planas tinka:

  • El. parduotuvėms stebinčioms konversijos rodiklius
  • Svetainėms su dideliais produktų katalogais
  • Svetainėms su dideliu kiekiu įvairaus turinio
  • Stebintiems savo įvaizdį ir reputaciją internete
  • Projektams siekantiems maksimalios naudos iš kiekvieno lankytojo
Sužinokite per kiek laiko galima gauti gerą SEO rezultatąSužinoti daugiau

Kokias SEO paslaugas siūlome mes?

Mes taikome 3 etapų optimizavimo metodologiją savo klientams. Kiekvienam etapui priskiriame konkrečius darbus, kuriuos atliekame jo metu.

kas yra seo optimizavimas

Etapas Nr.1- „Pagrindas”

  • Rinkos tyrimas ir analizė – šiame etape įvertiname rinkos konkurencingumą ir svetainės galimybes konkuruoti joje. Šio etapo metu atliekame SEO auditą ir pilnai įvertiname tinklalapio būklę.
    Rezultatus pristatome klientui tokius, kokie jie yra, nesvarbu, ar žinios geros, ar blogos.
  • Raktažodžių tyrimas – norint sukurti savo svetainėje daugiau naudingo turinio tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams, būtina optimizuoti jį pagal tam tikrus raktažodžius.
    Pasirūpinsime, jog potencialūs klientai jūsų svetainę matytų, tik pagal tai, ko jie ieško iš tikrųjų.
  • Vidinis kodo optimizavimas – tinkamam SEO privalomas kokybiškas bei tvarkingas kodo optimizavimas. Dėl netinkamos svetainės architektūros joje gali atsirasti saugumo spragų, paieškos varikliai gali neteisingai skenuoti svetainės turinį ir nematyti jūsų keliamų įrašų.
    Sutvarkysime visas svetaines problemas ir paruošime ją tolesniems optimizavimo darbams.

Etapas Nr.2 – „Tobulinimas”

  • Išorinis optimizavimas – Jūsų svetainė privalo būti ne tik tinkamai sutvarkyta iš vidaus, tačiau turėti ryšį su socialinėmis medijomis, kitomis svetainėmis. Čia itin svarbu – nuorodos į svetainę  ir iš jos. Pasirūpinsime, jog svetainė gautų kuo daugiau sąsajų su kitais internetiniais resursais.
  • Greitis ir pritaikymas – gera svetainė – greita svetainė. Vienas iš kertinių SEO elementų pagal kurį Google rankuoja svetaine, jų greitis. Sutvarkome jos elementus taip, jog liktų patenkinti ne tik lankytojai, tačiau ir paieškos varikliai.
  • Turinio optimizavimas – vienas svarbiausių SEO darbų. Jo metu optimizuojame turinio elementus (tekstus, nuotraukas, vaizdo įrašus ir kt.) pagal naujausius paieškos variklių standartus. Nors gali pasirodyti kaip itin paprasti dalykai, net ir menkiausios klaidos turinyje gali atnešti didelius nuostolius svetainei.

Etapas Nr.3 – „Vystymas”

  • Naujų galimybių paieška – sukūrus svetainę, ieškome naujų metodų padėti vystyti jūsų elektroninį verslą. Padedame surasti naujas rinkos galimybes bei vystyti tolesnę svetainės tobulinimo strategiją. Galbūt keletas įskiepių pavers svetainę kur kas patogesne ir malonesne lankytojams?
  • Turinio kūrimas – pagal suderintą su klientu planą, rašome turinį tinkantį ne tik paieškos sistemoms, tačiau ir dominantį joje apsilankiusį žmogų. Aukštos kokybės turinys yra vienas efektyviausių metodų padėsiantis pritraukti suinteresuotų ir perkančių klientų.
  • Monitoringas ir korekcijos – paleidus svetainę, ją prižiūrime jog ji veiktų tinkamai ir efektyviai. Atsinaujinus programinei įrangai neretai kyla funkcionalumo korekcijų būtinybė. Optimaliai sutvarkome svetainę įsivėlus klaidoms.

Kaip mes bendradarbiaujame su savo klientais?

Jei jau apsisprendėte dėl norimo paslaugų plano, ar atskiros paslaugos susisiekite su mumis ir nurodykite kokių paslaugų pageidaujate.

Kai gausime iš jūsų žinią, optimizavimo procesą tęsime pagal šią metodologiją:

  • Klientas užpildo klausimyną suteikiantį daugiau informacijos apie svetainę – Kai tik su jumis susisieksime, atsiųsime keleto klausimų formą elektroninu paštu. Tai ne tik suteiks daugiau informacijos apie tinklalapį, tačiau padės suformuoti pirminius planus norimiems patobulinimams įgyvendinti.
  • Pasirašoma paslaugų sutartis – kai surinksime reikiamą kiekį informacijos apie svetainę, pateiksime preliminarų pasiūlymą ir parengsime numatytų paslaugų sutartį.
  • Atliekama preliminari svetainės analizė – pasirašius sutartį, parengsime preliminarią svetainės analizę audito pagrindu, jame užakcentuosime tiek teigiamas, tiek neigiamas svetainės savybes bei parengsime jos tobulinimo planą, kurį taip pat atsiųsime jums elektroniniu paštu.
  • Suderinamas pakeitimų ir patobulinimo planas – aktyviai bendraujame su klientu ir suderiname metodiką bei darbų prioritetus, kurių pagrindu sieksime gerinti jo tinklalapio būklę.
  • Klientas atlieka pirmą mokėjimą – suderinus konkretų planą, klientas atlieka pirminį mokėjimą už numatytas paslaugas.
  • Atliekami svetainės patobulinimai – pradedame vykdyti tinklalapio pirminius svetainės tobulinimus pagal numatytą planą.
  • Pradedami svetainės optimizavimo darbai – atlikus pirminius svetainės pataisymus, pradedame vidinio bei išorinio optimizavimo darbus.

Ko tikimės iš savo klientų?

Kalbant apie bendra komunikacijos procesą, tam, kad darbai vyktų sklandžiai, yra būtina abiems pusėms bendrauti dažnai ir tikslingai.  Prašytume klientų būti supratingais ir suvokti šių paslaugų esmę bei vykdymo principus/terminus. Tokiu būdu išvengsime nesusipratimų.

Mūsų reikalavimai klientams:

  • Numatyti konkrečius tikslus – ar tai būtų aukštesnės pozicijos, didesnis laukomumas ar pardavimai. Susidėliokite konkrečius tikslus kuriuos numatysite savo svetainei ir į kuriuos tikrai norite investuoti.
  • Sudėlioti prioritetus – atsižvelkite į savo biudžetą ir turėkite realistiškas ambicijas savo projektui. Tam tikrus darbus galime atlikti, tačiau stambesni darbai tokie kaip svetainės iškėlimas konkurencingoje rinkoje gali užtrukti ir keletą mėnesių.
  • Skirti atsakingą asmenį – šis žmogus bendraus su mumis visais svetainės iškėlimo klausimais, atstovaus kliento įmonę susitikimų metu.
  • Aktyvaus bendravimo – su savo klientais nuolatos bendraujame telefonu, elektroniniu paštu ar gyvai visais svetainės tobulinimo klausimais. Tam, kad darbai vyktų sklandžiai, norėtume, jog atsakingi asmenys bendrautų su mūsų specialistais viso bendradarbiavimo metu.

Domina nemokamas SEO auditas?

Užsisakykite ataskaitą


Kokios naudos SEO atneš mano verslui?

Kalbant apie svetainės tobulinimus SEO optimizacijos metu, galima teigti, jog ji patobulėja technine prasme ir tampa kur kas patrauklesnė pagal užklausą informacijos/ produktų/ paslaugų ieškantiems klientams.

Išskiriame šiuos 5 pagrindinius SEO naudos aspektus verslui:

  • Natūrali reklama – ko gero, didžiausia šios metodikos nauda būtų tai, jog internetinė svetainė „reklamuosis” pati būdama aukščiausiose paieškos sistemos pozicijose. Vartotojai ieškodami informacijos, produktų ar paslaugų pagal tam tikrą užklausą, matys jūsų svetainę.
  • Tvarkingas turinys – tinklalapio įrašai, paveikslėliai, vaizdo įrašai ir kitoks medijų turinys bus tinkamai matomas tiek paieškos sistemos robotams, tiek paprastiems jos lankytojams. Turinys yra daugumos marketingo strategijų pagrindas, kuomet jūs savo svetainėje pateikiate nemokamos ir naudingos informacijos kuri būtų aktuali lankytojams pagal tam tikras užklausas. Natūralu, jog lankytojai bus kur kas labiau susidomėję jūsų įmone jeigu pateiksite jiems tai – ko jie nori. Plačiau apie turinio rinkodarą skaitykite čia.
  • Techniškai tvarkinga svetainė – tinkamai sutvarkyta svetainė atitiks ne tik techninius paieškos sistemų reikalavimus, tačiau bus maloni ir jos lankytojams. Juk greitai turinį kraunantis, tinkamai suprogramuotas ir aiškus tinklalapis patrauklus visiems, tiesa?
  • Didesnis lankytojų srautas – akivaizdu, jog aukštesnės pozicijos po optimizavimo pritrauks ir daugiau lankytojų į svetainę. Pačio paieškos sistemos giganto „Google” duomenimis, daugiau nei 70% lankytojų srauto atitenka svetainėms esančiomis Top 5 pozicijose pagal ieškomą užklausą. Tai reiškia, jog nesvarbu kokios srities verslas būtumėte, jums turi būti aktualu išsikelti savo svetainę į kuo aukštesnius reitingus.
  • Didesni pardavimai – be jokios abejonės, iškėlus svetainę į aukščiausias pozicijas galima tikėtis didesnių pardavimų. Jei lankytojas atėjęs į jūsų svetainę, kartu matys, jog ji sparčiai veikia, turi aiškų turinį ir yra patogi naudoti, kur kas labiau tikėtina, jog jis atliks pirkimą, užsakys paslaugą ar parašys jūsų darbuotojams.